9e etappe Wismar- Warnemunde (Rostock) 76 km

11 juli 2022 - Warnemunde, Duitsland

Na een goed ontbijt zitten we voor half negen op de fiets richting het centrum van Wismar. We rijden vandaag door een mooi glooiend landschap langs of vlak bij de kustlijn en krijgen mooie vergezichten van de Ostsee. We rijden door en langs diverse badplaatsen, de temperatuur is ong. 18 graden, de zon schijnt nog niet en de mensen die op de been zijn, wandelen met de jas aan of zijn aan het fietsen. Opvallend veel fietsers op de been zowel op de E-bike als op de gewone fiets. Deze laatste categorie hebben zich overschat want op de glooiingen omhoog zien wij er best veel lopen.

sMiddags begint de zon te schijnen en het wordt best aangenamer. In Kuhlungsborn zien we een groot jacht aanmeren en even later komt een stoomtreintje met toeristen voorbij. Al met al een zeer aangename fietsdag van slechts 76 km en om twee uur zijn we op onze bestemming. Lekker luieren voor de rest van de dag en naar het strand waar van alles te zien is.

groetjes TRESSS

1. Yvonne Suijkerbuijk:
    11 juli 2022
    Heerlijk zo langs de kust!
  2. Corrie Franken:
    11 juli 2022
    Fijn te horen dat het goed weer is en dat jullie in een mooie omgeving hebben gefietst. Gelulkig ook weer goed aangekomen, dus een fijne avond
    van mij en geniet ervan.
  3. Rianda:
    12 juli 2022
    Echt een vakantiegevoel nu jullie zo langs de zee fietsen en het weer wat beter is. Veel plezier en geniet van het zonnetje