14e etappe Burg Stargard - Prebelow 76 km

16 juli 2022 - Prebelow, Duitsland

Vanmorgen opgestaan met regen en toen we tegen 9 uur wilde vertrekken regende het ook weer dus hebben we maar effe gewacht. In de ochtend wisselde de regen en de zon elkaar af maar het was vandaag een relatief korte etappe dus ons humeur was goed. Rinus had er zin in en hield het tempo er goed in. In tegenstalling tot gisteren liepen de wegen omhoog en omlaag nu beter en kon ik bijblijven (hiep hiep).

Zoals gebruikelijk een koffiestop en lunchstop en verder reden we door bossen en langs veel meren. Zeker in het 2e deel van onze route want we zitten in het merengebied ten Noorden van Berlijn. Terwijl ik dit verslag maak is Jan in z’n uppie naar Rheinsberg ( ong. 20 km heen en terug) om inkopen te doen voor de rit van morgen want dan is  alles hier pot dicht.

Morgen fietsen we naar Oranienburg en blijven we 2 nachten in JHB Sachsenhausen, vanaf daar gaan we maandag Berlijn bezoeken.

groetjes, TRESSS

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Ad Notenboom:
    Johan, Jan en Rinus,
    Jullie gaan goed met z'n drieën. Mooie tocht.
    Groetjes Ad
  2. Corrie Franken:
    16 juli 2022
    Deze tocht was dus weer gezellig en de moeite waard. Op naar morgen.
  3. Frans Simons:
    16 juli 2022
    Mooi verhaal Johan om te lezen. Dit doe ik samen met Frans Simons. Geniet van je reis ……maar ik had wel gedacht dat je ze er allemaal af zou fietsen;-)

Gr. Paul de Raad
  4. Frans Simons:
    16 juli 2022
    Ik ben nu bij Paul en Hij wilde ook even reageren dus vandaar.
    Jammer van het weer maar verder gaat alles nog steeds goed denk ik. Behalve dat je al voor de 2e keer van de fiets moet. Goed dat Rinus en Jan jou er weer bovenop helpen, lijkt de Jumbo ploeg wel, prima!!!!
    Verder weer een mooi verslag en op naar Berlijn.
    Gr. Frans
  5. Rianda:
    17 juli 2022
    Geniet van Oranienburg en straks van Berlijn. En hopelijk wat beter weer de komende dagen