3e etappe Nottuln - Alfsee Rieste 97 km

5 juli 2022 - Alfsee, Duitsland

Met het verhaal van vandaag zijn we vlug klaar. Lekker gereden met goed fietsweer en (weinig) wind mee. Niet veel beleeft en gezien onderweg. Het landschap en de route was eentonig; we hebben rustig gereden en lekker gekletst. Wel nog twee extra inspanningen moeten doen; het 2e klimmetjes was 10%. Wat ons vandaag opviel in het landschap was: weinig weiland en dus ook bijna geen koeien, veel windmolens (zie foto) en op alle huizen en schuren veel, heel veel zonnepanelen. Om 3 uur waren we bij onze Herberg en ik heb eerst gedoucht en vanaf 4 uur naar de Tour gekeken op de Duitse zender. Na het avondeten nog een stukje gewandeld; hier aan met meer (Alfsee) is namelijk van alles te doen. We zijn ook nog op een kartbaan geweest waar ze aan het karten waren.

Gisterenavond na het eten heeft Rinus 2 keer een elektrisch bestuurbare auto gemaakt waar een wiel af was. Hierdoor kreeg hij de eretitel Dokter Auto.

1. Yvonne Suijkerbuijk:
    5 juli 2022
    Dat gebak ziet er ook lekker uit!
  2. Corrie Franken:
    5 juli 2022
    Jullie hebben je dus zeker niet verveeld ondanks dat de route wat saai was. Ga zo door en voor straks welterusten. Liefs Corrie.
  3. Rianda:
    5 juli 2022
    Leuk verslag en mooie foto's. Gelukkig heeft Katherina jullie niet in haar net kunnen strikken ;-)
    Lekker uitslapen morgenochtend!