2022, TRESSS door Duitsland naar de Oostzee en Berlijn

25 juni 2022 - Goirle, Nederland

Dit is een test om te kijken of mijn Reislogger nog steeds werkt.

Laat me even weten of je dit bericht ontvangen hebt en of je ook van onze komende fietstocht die op zondag 3 juli begint, dagelijks op de hoogte wil blijven.

1. Ad Notenboom:
    Hoi Johan
    Wij vinden het leuk om te zien hoe jullie reis verloopt en wat je allemaal meemaakt.
    Groetjes ook aan je fietsmaatjen
    Els en Ad
  2. Piet Vissers:
    25 juni 2022
    Hoi Johan en mede fietsers , je bericht is binnen gekomen. Ik vind het heel leuk om reisverhalen te volgen. We volgen nu dagelijks iemand uit Beek die te voet naar Santiago is. Hij is 1 april vertrokken.
    Dus vind ik het fijn om vanaf 3 juli ook jullie te volgen. Veilige reis en fijne tocht. mvg PIET
  3. Loes staps:
    Hey Johan,
    Ik heb je mail ontvangen en zou het leuk vinden om op de hoogte te worden gehouden.
  4. Frans Simons:
    26 juni 2022
    Hallo Johan,
    Het systeem werkt nog steeds goed want ik heb alles goed ontvangen, ook de reacties en de foto’s.
    Ik ben ook benieuwd hoe jullie fietstocht verloopt dus blijf graag op de hoogte. Succes nog met de voorbereidingen.
    Groetjes,
    Frans Simons
  5. Rianda:
    27 juni 2022
    Hoi Johan, ik verheug me al op jullie reisverslagen. Alvast een goede reis gewenst en veel plezier tijdens de fietstocht.